Κάνε μια καταγγελία2020-07-12T10:50:42+00:00

Πώς να κάνετε μια καταγγελία

Δείτε όλους τους τρόπους για την υποβολή μιας καταγγελίας.

Θέλετε να κάνετε μια καταγγελία;

Τύπος Περιεχομένου

Στοιχεία Δικτυακού Τόπου (Website)

 

Στοιχεία δημοσίευσης σε Υπηρεσία Νέων (Newsgroup)

Για να βρείτε τους mail headers (ώστε να εντοπίσετε το Message-ID) ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

  • Αν χρησιμοποιείτε Outlook Express πηγαίνετε στο: File -> Properties -> Details
  • Αν χρησιμοποιείτε Netscape ή Mozilla πηγαίνετε στο: View -> Headers -> All

alt.binaries...

eDonkey file information

Για να βρείτε τα στοιχεία για να συμπληρώσετε τα απαραίτητα πεδία, μπορείτε να διαβάσετε τη σχετική σελίδα για το δίκτυο eDonkey (ed2k).

Προσωπικά στοιχεία

(Προαιρετικά)

Αν κάνετε την καταγγελία επώνυμα και δηλώσετε προσωπικά στοιχεία, τότε σας ενημερώνουμε ότι αυτά θα χρησιμοποιηθούν μονάχα για τους σκοπούς της επεξεργασίας της καταγγελίας σας και για την περαιτέρω επικοινωνία μαζί σας προκειμένου αυτή να διεκπεραιωθεί με επιτυχία. Πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία έχει μονάχα ο αναλυτής της Γραμμής ενώ καμία περαιτέρω επεξεργασία ή προώθηση αυτών σε άλλους αρμόδιους φορείς δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί. Το περιεχόμενο της καταγγελίας σας εφόσον εξακριβωθεί ότι αφορά παράνομο διαδικτυακό περιεχόμενο ή δραστηριότητα, ενδέχεται να προωθηθεί στη Μονάδα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ή στην κεντρική βάση δεδομένων ICCAΜ, ανάλογα με την περίπτωση, προς περαιτέρω διερεύνηση. Τα στοιχεία σας, θα διατηρηθούν για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται έως την πλήρη διεκπεραίωση της καταγγελίας, και αμέσως μετά θα σβήνονται.

Θέλετε να κάνετε μια καταγγελία;

  • Συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής καταγγελίας της ιστοσελίδας.

  • Στέλνοντας e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση report@safeline.gr

Ανωνυμία

Όταν ένας χρήστης υποβάλει μια καταγγελία στη SafeLine, ο καταγγέλλων διατηρεί την ανωνυμία του, εάν το επιθυμεί. Η διεύθυνση ΙΡ (Internet Protocol) του υπολογιστή που χρησιμοποιείται για την καταγγελία δεν καταγράφεται από το σύστημα της SafeLine και αν κάποιος χρήστης θελήσει να δώσει τα στοιχεία του, αυτά είναι απολύτως απόρρητα και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την ενημέρωσή του σχετικά με την εξέλιξη της καταγγελίας του.

Η διασφάλιση της ανωνυμίας του καταγγέλλοντα λειτουργεί ενθαρρυντικά απέναντι σε τυχόν δισταγμούς για την υποβολή καταγγελίας.

Έχετε απορίες;

Για να εκθέσετε μια απορία σας ή να ζητήσετε οποιαδήποτε συμβουλή ή πληροφορία από εμάς χωρίς αυτό να αποτελεί καταγγελία, μπορείτε να στείλετε ηλεκτρονικό μηνύμα στο contact@safeline.gr